Większość panów marzy o wysportowanej posturze. Nawet, gdy się do tego nie przyznają, chcą mieć większe mięśnie, którymi mogliby oszołomić wybrankę swojego serca, gdy bez wstydu rozebraliby się na plaży. Niestety w wielu przypadkach prościej jest zgubić niechciane kilogramy, aniżeli wyrzeźbić ładne ciało. Pomóc może odpowiedni plan treningu na siłowni.

polecany serwis

Autor: 2014uknz
Źródło: http://www.flickr.com
Taki plan musi być przygotowany przez profesjonalnego trenera, który dopasuje zestaw ćwiczeń do typu naszej figury – kliknij tu. Jedni bowiem mają drobniejszą budowę i ciężko im powiększyć masę, inni zaś szybko łapią tłuszcz, dlatego muszą zadbać także o aeroby, by móc go spalić. Jednakże jest parę podstawowych zasad treningu, jakie odnoszą się do każdego.

Najistotniejsze jest rozgrzanie ciała, bez jakiego nie powinieneś brać ciężarów, w przeciwnym przypadku możesz nadszarpnąć mięśnie i załatwić sobie kilka dni albo tygodni przerwy, na czym Twoja sylwetka z pewnością ucierpi. Po drugie trzeba pracować regularnie. Nie można rezygnować z treningów z racji gorszego nastroju czy zwykłego lenistwa. Należy zebrać się w garść, gdyż jedynie nieprzerwana aktywność fizyczna przynosi oczekiwane efekty. Ważna jest także technika ćwiczeń. Nie trzeba się spieszyć, ponieważ ruchy mają być robione powoli oraz z największą starannością.

Trening na siłowni

Autor: Lies Thru a Lens
Źródło: http://www.flickr.com
Trzeba właściwie oddychać przy dźwiganiu oraz opuszczaniu ciężarów, a także pomału powiększać liczbę powtórzeń oraz obciążenie, zgodnie z planem treningowym stworzonym przez trenera. Po kilku tyg. trzeba przyjść po nowy plan, ponieważ mięśnie mogą przyzwyczaić się do dotychczasowych ćwiczeń i nie reagować w odpowiedni sposób. Treningi domagają się także stosownej diety. Poprawne zbilansowanie białek, węglowodanów i tłuszczy umożliwi szybciej zbliżyć się do postawionego celu.

Jeśli będziesz trzymać się opisanych norm, będziesz mieć zagwarantowany szybki przyrost mięśni. Nie zapominaj, że najważniejsza jest konsekwentność działań i trzymanie się reguł. By trening się nie dłużył, a czas przyjemnie upływał, możesz namówić na ćwiczenia swojego znajomego. Wspólny wysiłek motywuje do działania oraz powoduje, że rezultaty przychodzą zdecydowanie szybciej, gdyż zawsze chcemy być o jeden krok naprzód, nawet, gdy to nasz najlepszy przyjaciel.

Tagged on: