Ogólnie panuje przekonanie, że reklamy są dla nas bardzo uciążliwe, albowiem atakują nas w zasadzie z każdej możliwej strony, co więcej nic nie wnosząc do naszego życia. Jednak funkcjonuje kilka form reklamy, które są dla nas ciekawe, z których korzystamy częściej i i gorliwie. Tą grupą przekazu są gazetki reklamowe. Możemy je znaleźć w każdym większym sklepie czy hipermarkecie, oraz… w naszych skrzynkach pocztowych. Taką drogą korzystamy z nich najchętniej, gdyż za ich przyczyną otrzymujemy informacje co jest w danym momencie objęte promocją w określonym sklepie. A któż z nas nie czuje potrzeby by być na bieżąco z promocjami?

produkty spożywcze

Autor: Global Panorama
Źródło: http://www.flickr.com
Nie jesteśmy wówczas skazani na spacery po sklepie w celu szukania objętych promocją produktów, albowiem już w domu jesteśmy w stanie skontrolować, jaki towar jest w promocji, np. na tej stronie – promocyjni.pl/siec/368-food-joy.

Posiadając parę ulotek z różnych sklepów, możemy porównać ceny i sprawdzić, w którym z nich w danym tygodniu ceny są najniższe. Takie planowanie zakupów, z uwzględnieniem ulotek spożywczych pozwala nam wybierać najkorzystniejsze oferty, niemało przy tym zaoszczędzając. A dziś, kiedy sytuacja finansowa wielu osób nie napawa optymizmem, jest to duże ułatwienie w planowaniu miesięcznych wydatków.

stragan z warzywami

Autor: webbgun
Źródło: http://www.flickr.com

Branie udziału w promocjach na pewno może się opłacić, zwłaszcza w momencie takich akcji jak dwa produkty w cenie jednego, czy dodatkowa sztuka za grosik. Ale uwaga – trzeba najpierw zweryfikować, czy ceny na czas promocji celowo nie zostały podniesione, by sklep „nie był stratny”.

Osoby, które nie mieszkają w pobliżu marketu zwykle nie wybierają się do niego bez potrzeby. Dzięki ulotce spożywczej taki klient może zobaczyć, jaki interesujący go towar w danym dniu może kupić i za jaką cenę, a to zmotywuje go do udania się na zakupy. Na ogół sytuacja prezentuje się tak, że jedziemy po jedną czy dwie konkretne rzeczy, a kupujemy jeszcze dodatkowo pięć innych. I właśnie w ten sposób rosną zyski punktom handlowym.

Wskazówka: z rozwagą podchodźmy do zakupów. Dwie duże butelki pepsi w cenie jednej to może i oszczędność, ale czy owe produkty są nam niezbędne? Bądźmy roztropni.

Tagged on: