W jaki sposób na przestrzeni dekad zmienił się sposób reklamy produktów, galerii handlowych i polityków kandydujących w wyborach do rady powiatu

W jaki sposób na przestrzeni  dekad zmienił się sposób reklamy produktów, galerii handlowych i polityków kandydujących w wyborach do rady powiatu
Kiedy w latach 90 ojczysty rynek znacząco się zmienił. Państwo przestało sprawować pieczę nad gospodarką i co bardziej operatywni przedstawiciele społeczeństwa mogli prowadzić własną działalność gospodarczą. Z czasem takich osób było coraz więcej i teraz muszą oni konkurować o klientów.

Reklama outdoorowa lub w sieci – jaką formę promocji wybrać?

Reklama outdoorowa lub w sieci  – jaką formę promocji wybrać?
Znalezienie skutecznego sposobu reklamy swojej działalności gospodarczej nie jest w dniu dzisiejszym łatwym zadaniem. W dodatku, pozytywne rezultaty jednej kampanii nie muszą być powtórzone w przypadku prowadzenia kampanii po raz kolejny. Między innymi z tego względu warto się zdecydować na różnorodność i działanie równocześnie na wielu odmiennych płaszczyznach.