Otwierasz sklep spożywczy, czy może z odzieżą? To całkiem świetny pomysł na biznes. Przecież ludzie zapewne nigdy nie przestaną robić zakupów. Jeżeli zatem będziesz oferował dobry towar najlepszej jakości, a przy tym w atrakcyjnej cenie, możesz liczyć na to, że nie zabraknie ci klientów i będzie ci się jak najbardziej dobrze powodziło. Jeśli jednak masz nadzieję na taki sukces, powinieneś na to najpierw zapracować.

Powinieneś przekonać mieszkające w pobliżu osoby, różnych potencjalnych klientów, że warto u ciebie robić zakupy, że jesteś solidny, uczciwy i że spośród wszystkich innych sklepów warto się wybrać właśnie do twojego. Żeby tak się jednak stało, trzeba odpowiednio wszystko zaplanować.

Może Cię też zainteresować – Foliograf

reklama outdoor

Autor: ING Group
Źródło: http://www.flickr.com

W pierwszej kolejności skoncentruj się na reklamie. Postaraj się, by było o tobie głośno. Dotyczy to szczególnie najbliższej okolicy. W końcu, jeśli chodzi o dobór sklepów, w jakich robimy zakupy, decydujące jest zwykle właśnie to, aby było w miarę blisko. Nikt z nas raczej nie jeździ po chleb, czy mleko na drugi kraniec miasta, chyba że do marketu, który lubimy bądź w którym jest naprawdę tanio. Ale generalnie wybieramy raczej sklepy zlokalizowane po sąsiedzku.

Dobrym sposobem na reklamę będą na pewno plakaty i ulotki. Zarazem jedne, jak i drugie możemy wydrukować na zwykłej domowej drukarce, chociaż będą one lepszej jakości, jeżeli zyskam dostęp do profesjonalnego sprzętu. Jeżeli chodzi o plakaty, to porozwieszajmy je wszędzie w okolicy, niech każdy mieszkaniec je obejrzy. O rozdanie ulotek możemy poprosić nastoletnie dzieci – swoje lub znajomych. Na pewno chętnie sobie one w ten sposób dorobią. Zadbajmy również o to, by sklep był jak najbardziej widoczny i to najlepiej z daleka. Świetnym pomysłem są chociażby litery podświetlane od tyłu, które każdy zauważy nie tylko w dzień, ale również w nocy.

Źródło artykułu: http://www.foliograf.pl/#!billboardy/c1opr

O przyciągniecie klientów trzeba zadbać już od początku, od pierwszego dnia prowadzenia firmy. Jeśli będą oni zadowoleni, to później z całą pewnością do nas powrócą. Co zatem możemy zrobić? Warto zorganizować atrakcyjne obniżki i promocje. Możemy również wymyślić interesujące konkursy z drobnymi nagrodami, takimi jak na przykład naklejki. Grunt, abyśmy pozwolili się zauważyć (w pozytywny sposób) i zapamiętać, a z pewnością nie będziemy musieli się martwić o zalegający na magazynie asortyment.
Własny sklep – jak możemy przyciągnąć przyszłych klientów?
Tagi: