Jak zabrać się za stworzenie kampanii reklamy zewnętrznej, tak by otrzymać jak najlepszy wynik?

Reklama wielkoformatowa

Autor: Jeffrey Zeldman
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, nawet przy stale zwiększającej się roli marketingu internetowego, nadal jest istotnym komponentem w prowadzonych kampaniach, z uwagi na jej duży zasięg i masowy charakter. Ta forma zapewnia wielokrotny i niełatwy do pominięcia dla odbiorcy kontakt z informacją.

Rzecz jasna teoretycznie możemy wszystko zrobić sami – zlecić stworzenie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a potem rozlepiać je na mieście (jedynie w miejscach do tego udostępnionych), które zapewne i tak zostaną natychmiast ściągnięte albo zakryte innym ogłoszeniem. No w porządku, żarty na bok. Stanowczo odradzamy ten koncept. Z pewnością nie będzie odpowiedniego rezultatu, a jakieś środki wszakże w to inwestujemy. Może jednak powinna się tym zająć agencja reklamowa, która zadba o wszystkie etapy oraz ma do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na jakich nasz przekaz będzie bardziej zauważalny?

Na co zwracać uwagę, co może nam zaproponować agencja reklamowa? – agencja reklamowa Jeżeli decydujemy się na oddanie w ich ręce całego procesu będzie to: współpraca grafika, który właściwie opracuje projekt, dobra cena druku materiałów, przygotowanie i dostarczenie ich do miejsca ekspozycji, zadbanie, żeby plakaty były dostosowane do wymiarów tablic. Dobrze jest, gdy agencja reklamowa dba o konserwację i inne czynności konieczne do zachowania właściwej ekspozycji naszych reklam. Warto też korzystać z przygotowania doświadczonych pracowników agencji, kiedy chodzi o to, co i jak ma przekazywać nasza reklama.
Bardzo istotną sprawą jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Warto przed zaczęciem współpracy sprawdzić, w jakich punktach znajdują się nośniki. Nie chcielibyście przecież wydać pieniądze na reklamę, którą niewielu odbiorców zobaczy?

Oprócz samej lokalizacji agencja reklamowa może nam udostępnić informacje o otoczeniu nośnika, rodzaju, gdzie stoi, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i pojazdów w danym rejonie. Te wszystkie elementy mogą znacząco wpłynąć na odpowiednio duży odbiór naszej reklamy. Warto również sprawdzić, czy billboardy są oświetlone, co zapewnia lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej – przez znaczną część doby – www.foliograf.pl/billboardy.

Mamy nadzieję, iż dzięki tym paru sugestiom łatwiej będzie wam wybrać właściwą agencję reklamową.
Reklama zewnętrzna – w jaki sposób prawidłowo ją robić, by nie zmarnować zainwestowanych środków?
Tagi: