Odnalezienie dobrego sposobu promocji swojej firmy nie jest obecnie łatwym zadaniem. W dodatku, satysfakcjonujące efekty jednej reklamy nie muszą się powtórzyć w przypadku planowania kampanii po raz kolejny. Głównie z tego względu warto postawić na dywersyfikację i działanie równocześnie na kilku odmiennych płaszczyznach.

Obecnie coraz większa część działań reklamowych przenoszonych jest do internetowej rzeczywistości, lecz nie oznacza to, że reklama (więcej pod tym linkiem) outdoorowa i pozostałe tradycyjne sposoby reklamy odchodzą w niepamięć. Wszystko zależy od tego, co mamy zamiar reklamować oraz kim jest grupa odbiorców prowadzonych działań. Odmienne bowiem działania zastosujemy w sytuacji chęci dotarcia do młodzieży, a inne do zamożnych przedsiębiorców – . O niemałej popularności promocji internetowej przesądza fakt, że daje ona szansę dotarcia do określonej grupy odbiorców przy względnie niewielkich nakładach finansowych.

telebim

Autor: GabboT
Źródło: http://www.flickr.com

Tak korzystając z mailingów jak i serwisów społecznościowych możemy rzeczywiście dokładnie określić wiek, wykształcenie, a nawet poziom zamożności interesujących nas klientów. Takie targetowanie grupy docelowej jest co prawda ekstra płatne, ale pozwala na wypracowanie rzeczywiście satysfakcjonujących rezultatów. Jeśli nasza grupa docelowa jest niezwykle szeroka, nakładanie dodatkowych kryteriów nie jest konieczne – pamiętaj, że reklama – maty spersonalizowane to dźwignia handlu. Efektywna w takim przypadku może być też reklama outdoorowa zlokalizowana przy ruchliwych trasach czy galeriach handlowych. Ile kosztuje tego typu reklama?

Ciężko odpowiedzieć na takie pytanie w sposób jednoznaczny, ponieważ inną cenę mają billboardy łódź, a odmienną nośniki reklam w niewielkich miastach. Najlepszym sposobem na zapoznanie się z obowiązującymi stawkami będzie bezpośredni kontakt z agencjami reklamowymi bądź firmami, które zajmują się obsługą tego typu formatów. Konkurencja na powyższym rynku jest rzeczywiście istotna, więc nie powinniśmy mieć nazbyt dużych trudności w odszukaniu rzeczywiście korzystnej oferty.
Reklama outdoorowa lub w sieci – jaką formę promocji wybrać?
Tagi: