Osoby, dla których trening jest tak samo oczywistą sprawą jak poranną toaletę, doskonale wiedzą, że trzeba nieźle się namęczyć, by mieć oczekiwane rezultaty. Szybciej osiągniemy rezultat, jeśli poprosimy o fachową poradę, wolniej i z różnymi błędami, jeżeli będziemy próbować sami. Ale, jeżeli w grę wchodzi budowa masy mięśniowej, to trzeba pamiętać o tym jak istotna jest dieta przed i po treningu. Bez odpowiedniej diety nie da się zbudować odpowiedniej masy mięśniowej, nie da się też zostać kulturystą. Nie wystarczy pójść na siłownię, trzeba jeszcze odpowiednio się odżywiać.

trening kulturystyczny

Źródło: pixabay.com

Wiadomo, że istnieją różne specyfiki, które nie są dozwolone i przez które bardzo szybko można „napompować” swoje mięsnie do niesamowitych rozmiarów. Jednak nie (zobacz https://www.minirandki.pl/speed-dating-katowice/) daje to nic dobrego. Najlepiej sumiennie zastosować się do diety, pamiętać o systematycznych ćwiczeniach, bo to daje możliwość na osiąganie długoterminowych rezultatów.

Treningi dla początkujących Każdy kiedyś musiał zacząć, a wiadomo, że początki nigdy nie są proste. Jeśli chcielibyśmy zacząć trenować powinniśmy mieć na uwadze to, że rzeczywiście nie będzie łatwo. Wiadomo, że trening dla początkujących na przykład taki jak ten: buduj mase trening na masę, jest inny aniżeli dla trenujących z długim stażem. Jednak prawda jest taka, że osoby początkujące muszą przywyknąć do systematycznego trenowania. Należy też wyszukać odpowiednie osoby, które nas poprowadzą. Wiadomo, że możemy samodzielnie próbować i metodą prób i błędów powoli osiągać swe upragnione rezultaty. Jednak dziś lepiej znaleźć trenera personalnego, który nie kliknij tutaj jedynie określi dla nas plan treningów, ale również rozpisze nam dietę.

dieta dla trenujących

Autor: Dekcuf
Źródło: http://www.flickr.com

To sprawi, że naprawdę zaczniemy osiągać oczekiwane rezultaty szybciej niż gdybyśmy mieli nad wszystkim pracować samodzielnie. Oczywiście należy też nie zapominać o regularności. Jeśli nawet będziemy posiadać genialną siłownię pod nosem i rozpisane posiłki, a nie będzie nam się chciało regularnie korzystać z takiego miejsca, to niestety nasze ciało się nie zmieni – buduj mase diety. Dlatego tak ważne jest żeby pamiętać o tym, że samo nic się nie zrobi. Jeżeli nie chcemy ćwiczyć, to nie zawracajmy głowy sobie i innym. A kiedy już stwierdziliśmy, że coś zmienimy, to nie przejmujmy się trudnościami na początku, z każdym kolejnym treningiem będzie lepiej.

Dietetyka przed wysiłku fizycznym
Tagi: