Czy Twoim celem jest powiększenie lojalności Twoich klientów pod kątem danej firmy lub marki? Jeżeli tak, to zbuduj swój program lojalnościowy lub wybierz jego części takie jak np. konkursy lub couponing.
Na rynku nie brak jest firm specjalizujących się w tworzeniu i obsługiwaniu programów motywacyjnych, konkursów oraz promocji, które oferują wyjątkowe know-how, doświadczony zespół, rzetelne narzędzia i korzyści skali.

Ich konikiem jest mianowicie marketing relacji. Wykonują programy lojalnościowe, partnerskie i konkursy. Zaletą takich przedsiębiorstw jest całościowa obsługa: wytyczenie strategii, doradztwo prawne, a także naliczanie podatków od nagród, komunikacja SMS czy maile, newslettery i infolinia. Niektóre firmy dysponują własnym zespołem IT, utrzymują programistów, skonstruowały i poszerzają program lojalnościowy – specjalne oprogramowanie, które sprawnie obsługuje każdy typ programu motywacyjnego lub konkursu. Dla swoich nabywców implementują dedykowane programy lojalnościowe biorące gotowe moduły takie jak np. bazy danych, przydzielenie grup docelowych, zliczanie i redempcji punktów, a także katalogi nagród, witryny www do obsługi programu i raportowanie. Część przedsiębiorstw ma własne centrum logistyki nagród, do którego to zadań należy odpowiedni wybór i zagwarantowanie dostępności nagród, kupno i magazynowanie, jak również pakowanie i konfekcja, przesyłka i doręczanie nagród oraz obsługa reklamacji. Cechą dodaną są z kolei badania usatysfakcjonowania uczestników programów B2B i B2C.
przewożenie samochodu na przyczepce

Autor: amateur photography by michel
Źródło: http://www.flickr.com
Program motywacyjny oraz programy lojalnościowe to ważna sprawa. Regułą skutku systemu jest takie znalezienie wykonawcy, który stałby się najbardziej odpowiedzialny za zaplanowanie, dokonanie, a także ocenę efektów całego projektu. Obsługa programów lojalnościowych to dosyć trudna część. Są jednak firmy, które ten warunek zaspokajają! To w końcu one robią dla Ciebie rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. W tym znajduje się obsługa programów lojalnościowych i całkowitego projektu przez jedna firmę, wymierne zwiększenie lojalności Twoich odbiorców oraz tworzenie dobrego wizerunku Twojego przedsiębiorstwa.

Ponadto w propozycji znaleźć można logistyczne, prawne i techniczne sporządzenie systemu lojalnościowego, wsparcie dla uczestników programu lojalnościowego albo konkursu za pomocą różnych kanałów komunikacji (call center, e-mail, wysyłanie SMS, wysyłka pocztowa).
Tagged on: