Telebim jako typ reklamy, w którą można zainwestować, żeby zdobyć w miarę sporą liczbę konsumentów

przez | 3 września 2021
Kiedy wydajemy banknoty na reklamę, to przede wszystkim chcemy, żeby wydane w taki sposób fundusze przyniosły oczekiwany efekt w postaci większej liczby kupujących lub chociażby, w przypadku supersamów, pomnożenie zysków.

Telebimy

Autor: vikkiq
Źródło: http://www.flickr.com
Szkopuł w tym, żeby z daną formą reklamy trafić do jak największej liczby odbiorców. I, co najistotniejsze, sprawić, by chcieli na nią spoglądać, nawet jeżeli w danym momencie wcale nie mają na to chęci. Z tej przyczyny rekordy oglądalności biją reklamy i w telewizji. Posiadają one jednakże jeden istotny mankament : bywają nieziemsko drogie , a co za tym idzie, właściwie niedostępne dla większości usługodawców.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynkowym i zarazem szanując prawidła, jakimi kieruje się marketing, agencje reklamowe oferują nowoczesne formy przekazu, a pośród nich prym wiedzie telebim – daily motion. Jego wynajęcie przewyższa oczywiście cenę wynajęcia tradycyjnego bilbordu, ale i tak jest to tańsze rozwiązanie niż spot. A cała przygoda ze wspomnianym wynalazkiem rozpoczyna się często od telefonu pracownika agencji reklamowej lub nadesłanej przez niego oferty sprzedażowej.

Jeśli myślisz, że ten materiał jest godny zainteresowania, to co powiesz, kiedy zobaczysz więcej informacji z tego źródła?. Zwyczajnie kliknij tutaj i sprawdź.

Poznajmy zatem argumenty, którymi może przekonać biznesmena do zainwestowania w taką właśnie formę reklamy.

Plakat

Autor: Jun Ye
Źródło: http://www.flickr.com

Telebim – – ma jedną ważną zaletę, dzięki której posiada przewagę nad konkurencyjnymi formami przekazu w reklamie. A mianowicie jest w miarę nowym wynalazkiem, przez co już nieprzypadkowo zwraca uwagę przechodniów. Następnym niekwestionowanym atutem pozostaje fakt, że migający ekran w sposób szczególny działa na człowieka, co już zostało udowodnione naukowo. Różnobarwne i szybko przeobrażające się obrazy kierują na siebie uwagę przypadkowych spacerowiczów albo osób czekających na autobus.

W tym przypadku sprawdza się opisana wcześniej zasada: niedoszły klient nie ma wyboru i nawet spontanicznie spojrzy na telebim.

Jeżeli chcesz znaleźć naprawdę niezwykle rzetelne źródło, spójrz na tekst (http://coka.pl/uslugi-medyczne/laseroterapia/), który został stworzony przez prawdziwego profesjonalistę.

I właśnie o to chodzi, ponieważ już jedno spojrzenie potrafi uczynić cuda. W taki sposób utrwala się wizerunek marki oraz slogan reklamowy, o czym nasi obserwatorzy być może jeszcze nie wiedzą. Zresztą reklama ma oddziaływać również, a może nawet przede wszystkim, na naszą podświadomość. W końcu niejednej z nas zdarzyło się w czasie porannej toalety nucić pod nosem usłyszany dzień wcześniej slogan zaprezentowany przez nieznaną bliżej artystkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*